101129

Det ligger snö på taken här i Paris. Det är väl ändå rätt härligt att se. Nog för att det är ingenting i jämförelse med hur det ser ut hemma i Svedala, men samtidigt kan man ju bli glad för det lilla!

Jag är på väg mot skolan nu, ska bara borsta gaddarna och sen bege mig. Jag är inte så trött nu, trots att jag la mig senare än planerat. Eller typ 23:30 somnade jag, med musik i öronen, och vaknade vid 01:30 för att stänga av. Märkte då att min roomie inte hade kommit hem än, hon och hennes Y-front. Jag kan meddela att de inte är hemma än, vilket får mig att ana att de förmodligen har sovit på hotell eller hos en vän. Jag kan ju säga att jag inte bryr mig också!

Idag på eftermiddagen blir det uppsatsskrivning. Jag tänkte inte slösa 2,5 timma på att lyssna på 3 muntliga föreläsningar och inte lära mig någonting. Sen behöver jag inte vara där, eftersom jag inte behöver göra tentan. Sen är det viktigare för mig att få klart uppsatsen idag, för då kan jag kanske hinna skriva klart även den andra uppsatsen och få lämna in den imorgon! Vi får se! Men en ska bli klar, den franska! Wish me luck!

Nu skola och jag ska försöka att inte somna i biosalongen. Man blir lätt lite dåsig, även om man är pigg som en mört när man kommer dit! (Jag kommer inte sakna detta)

[ida]

Kommentarer
Postat av: mikaela

uuh ja jag ska absolut hålla hårt i väskan, läskigt med rån... jaa kan tänka mig att det är sjukt mysigt med paris i snö och julstämning! men som sagt, när är det inte underbart i paris ;) lycka till med plugg och tentor!!

2010-11-29 @ 22:11:13
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-30 @ 05:34:15
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0