101130

30 november idag. Alla ni som läser vet vad det är för dag idag! Synd att svinen ska få plats i vårt samhälle!



Det är kallt i Paris nu! Det är -4 grader ute! Jag fryser lite smått, men jag vet att jag inte ska säga mer då ni hemma i Svedala kommer kontra med: "KOM IGEN NÄR DIN TERMOMETER VISAR -20 DUDETTE!" Så jag säger inget mer! :)

Godnatt på er, imorgon är det onsdag vilket innebär 1,5 vecka till EmmaPemmaSviskonFemma kommer hit! 2,5 vecka tills jag sitter på planet tillbaka till Svedala och Kolsva för julmys och Köpingskebab (ja den är viktig!)
Det innebär 7,5 vecka tills jag är tillbaka i Linköping och terroriserar mina vänner igen! Jag är förundrad över att ni pallar tjejer mahaha! Äsch, vad säger jag! Klart ni gör, för ni är ju underbara! Det innebär 6 veckor tills Världens Bästa Malin Berg är tillbaka på svensk mark efter hennes äventyr som sjuksköterska i en liten liten by i Sydafrika! Jag kommer längta och räkna dagarna, inför allting! Bara så ni är medvetna om det!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0