Mare mare mare!

Har äntligen gjort klart min oral pres för tisdag. Får hoppas att den blir bra och att han blir nöjd. Språkmässigt är det nog inga problem alls, men det är ju om man har missat någonting. Alltså, det är fan inte mitt fel i så fall, det är han som inte ger ut ordentliga instruktioner. Men jag är inte speciellt orolig!

Ska börja skriva på min essä som ska in 17 november. Det kommer nog gå snabbt bara jag börjar, har ett litet hum om vad jag ska plita ner. Jag är så jävla trött idag och jag vet varför. Igår när jag skulle sova så var jag trött, men sen var det som att trycka på en knapp och så blev jag klarvaken! Tusan också! Jag hatar när sånt händer. Vet inte varför, annars kan det bero på stress, men jag är inte speciellt stressad. Tror inte det finns en asiat i hela vida världen som är lugnare än mig, och då stressar inte de upp sig i onödan! Tadaa!

Imorgon kommer familjen Arvidsson hit! JAAA! Längtar sjukt efter familjen. Hoppas på att vädret vänder och att vi klarar oss från regn. Idag skulle det ha regnat, men det var bara mulet. Skönt! Så imorgon ska jag upp vid 9 för att sedan ta tåget vid kvart- tjugo över tio till Porte Maillot där jag ska invänta familjen med bultande hjärta och öppna armar! Kramar? Ja det är obligatoriskt!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon dock. Kanske ska ta lite av det vanliga. Visa dem skolan och det området. Notre Dame kanske. Jag får höra vad de vill göra helt enkelt. Först och främst ska vi få in dem på hotellet och sen får vi se vad resten av eftermiddagen bjuder oss!

Dags att börja knåpa ihop något på den här essän då! Jag har ju ett par att skriva, så det är lika bra att köra igång!
Förresten, ni som inte sett Kick-Ass, se Kick-Ass! Inte bara är Aaron Johnson en hunk, men den är fan klockren! Hit-Girl är min nya idol! :)

[ida]

Kommentarer
Postat av: martha

ha så himla kul med familjen i helgen :) underbart att få besök :) ska bli kul att ha dig runt knuten med, så kan vi sakna våra killar tillsammans och snyfta ihop framför kärleksfilmer! det blir perfekt det. kram!

2010-11-04 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0