101002

En ny dag, nya tag. Idag är det lördag igen. Men det är dock ingen vanlig lördag, eftersom det idag är Nuit Blanche, dvs allting har öppet hela natten. Alla muséer, teatrar, annat.. Så vi ska väl framåt eftermiddag / kväll bege oss iväg. Därav min no stress-symptom.

Jag förstår inte hur jag kan sova så mycket. Förmodligen för att jag inte har någonting att göra om dagarna. Gårdagen var ju ett undantag men jag behövde ju inte sovit till 10 idag, för att sedan ligga kvar och halvsova i en timma. Varför gick jag inte bara upp och tog en dusch?

Nå väl, det är nog det jag ska göra nu, samt äta frulle. Idag ska kortet få brännas lite, då jag ska gå mental på H&M - om jag har tur - och även en aning mental på Marc Jacobs.. :) Har gjort en lista med det nödvändigaste jag vill köpa nu, vilket är typ jackan, väskan, tofflor, klänningar... Ja ni, vi får se inatt vad jag kommer hem med.. Föra över pengar ska jag göra i alla fall! :)

Yepp, duscha var det ja!

[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0