101003

A match made in heaven? Nja!
Min rummis har sin pojkvän här den här veckan. Lite beachraggar-typ över hela han, men så är han från södra delen av Italien. Det är mest min erfarenhet.. Men han verkar trevlig. Han sa ett trevligt hello tidigare, men jag trodde inte riktigt att hennes pojkvän skulle se ut så. Jag trodde han skulle se mer välvårdad ut. Men huvudsaken att hon är lycklig och det verkar hon vara. Jag gillar henne riktigt mycket, hon är en riktigt gullig tjej.

Dock känner jag väl att en vecka är lite väl lång tid. Jag kanske är avis, eftersom jag inte har möjlighet att dela med mig av Paris med min finaste. Nå väl, som jag precis sa till Lina; jag får ju världens belöning av att plugga stenhårt här nere - att få resa till sydostasien och njuta av sandstränder, min fina pojkvän och små människor som ler hela tiden! :) Vilket mål med mitt plugg! Blev genast mycket lättare!

Jag sov hos Olivia inatt, eftersom jag ville lämna turturduvorna ifred en natt. Vi var ute och njöt av den sköna kvällsluften, riktigt varmt igår. Vi vandrade upp och ner Champs-Elysées och så där. Massor med folk ute! Förmodligen kommer jag väl lämna dem ensamma någon mer natt, för att vara snäll. Men imorgon börjar skolan, så då är det dags att koppla på hjärnkontoret. Men det ska bli roligt dock!
Jag ska leta efter en 5-poängskurs nu, se vad det blir. Hoppas jag hittar någonting. Jag är ju piskad till det!

Nå väl, annars får jag helt enkelt sporta.

Nu ska jag njuta av ensamheten som kommer bestå resten av dagen. Äta lite mat ska jag också göra. Sen bara chilla och kolla upp vilken tid jag behöver vara i skolan imorgon!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0