101008

Teenage dream har fått mig att dansa inombords! Tänk att en låt kan vara sååå bra! Plus att hon är ju skitsnygg, Katy Perry. Vem kan säga annat än att hon är en toppensångerska och låten är riktigt trallvänlig, eller har jag fel?




Jag har snart lyssnat sönder den, mest för att jag behövde väldigt mycket energi nu ikväll. Är fortfarande trött efter igår. Dock spelades inte den här låten, synd. Keep it up to date fellas..
Men annars var det roligt igår. Jag drack inget rött vin = ingen bakfylla. Dock sov jag hos Olivia, vars säng är som en jävla träplanka. Tänk er liggunderlag på golv.. Så är det!
Anar att vi kommer göra någonting imorgon kväll. Kul i så fall.. känner att man behöver lite underhållning på kvällarna. Imorgon åker även strandraggaren med Y-front hem, vilket också ska bli skönt.
Jag ska åka till IKEA någon dag, för att demonstrativt köpa en matta till badrummet, något slags underlag till handfatet så mina armband och allting annat slipper bli dyngsurt så fort någon är där.. Helt värdelöst och jag var skitarg idag när jag kom hem.

Imorgon måste jag shoppa! Jag bara måste göra det!

Njut av låten, njut av Katy Perry och tänk er ett svettigt dansgolv.. Så är det på metron kan jag meddela. 20 grader in Paris and we rock!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0