101015

Alltså, tiden går så himla fort! Redan mitten av oktober. Jag ska egentligen bara skriva ett kort inlägg, ska nämligen gå och duscha nu. Börjar egentligen halv tre, men vi ska till vår agentur och betala någonting. Jag har inte riktigt förstått om det är hela hyran eller delar av den. Hon är inte jättebra på att förklara och kan typ inte siffror.. Jag bad henne skriva ner det på ett papper, så att jag inte tog ut för lite eller för mycket.

Min hals är för övrigt helt cp. Det är planerad utgång ikväll, men som jag känner mig nu, vet jag faktiskt inte hur jag ska göra. Vi får se efter skolan och så. Jag kanske ska stanna hemma, dricka en massa te och sova tidigt! Kan nog behövas!
Det har ju blivit kallare nu, som jag nämnde tidigare. Detta känns speciellt på morgonen när man vaknar. Då jag inte har ett element här uppe, och hon envisas med att stänga av elementet i köket hela tiden vilket gör mig lite irriterad. Men sover gott, det gör man ju!

Har en tråkig nyhet förresten; hade vår första föreläsning i philo politique: democratie igår. Allt på franska, vilken pärs! Det kommer bli tungt, och jag kan säga så mycket att där måste vi göra the final exam! Tuuuusan. 4 timmars written exam, vi får ha med oss lexikon, men alltså kom igen! Jag vet ju vilken kurs jag ska plugga som en galning i! Det var inte så att jag inte förstod vad han pratade om, det var mer att jag inte riktigt hängde med på att anteckna allting.. Men det kommer väl gå bra ändå! Man får pola ihop sig med någon fransk, så kanske man kan få hjälp. Det var en miljon människor på den kursen! Det här fixar jag!

Nej, duschen var det, sen frukost! Imorgon är det lördag, vilket innebär sovmorgon utan väckarklocka! JAA!!!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0