101016

Well, här sitter jag och väntar på att min sambo ska bli klar. Jag vill ju åka nu och inte kl 6 liksom. Hon är liksom halv tre, men tidsmässigt är hon inte så jättebra!

Ni ska bara veta vad IKEA skriver om svenskar på deras hemsida haha! Det var så roligt!

Les suédois aiment se réunir et faire la fête à la maison.
A ces occasions ils aiment manger, boire et chanter.


Svenskar gillar att träffas och ha fest i hemmet.
Under dessa tillfällen så gillar de att äta, dricka och sjunga.


Sjunga??? Excuse me, men jag tror inte vi har sjungit en enda gång hemma på Mossvägen när vi har haft gäster. Helt otroligt hur de ser på oss! Men jag fick mig ett gott skratt i alla fall!

Nej nu ska jag gå ner och markera att jag vill åka genom tandborstning, sminkning och ta på mig skorna!

See u later!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Ida, SNAPSVISOR! :)

2010-10-17 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0