101017

Vår dag idag, vilket vi firar med lite Skype:ande! Det är ju inte jätteroligt att jag inte ens kan få ge honom en kram och puss, men men, jag lägger det på lager till i vår istället!

Vad hände idag, jag skulle ju vakna tidigt och gå upp! Nej, jag vaknade halv tolv igen, waste! Fast jag har i och för sig inte speciellt mycket att göra. Det luktar mat här uppe hos mig i sovhörnan, eftersom lägenheten precis bredvid har fått lite folk. De verkar ju laga mat hela tiden, men det är ju i och för sig min bild av vad en arbetslös/hemmamamma här i Frankrike gör hela dagarna. Hallå fördomar!

Jag tror även att min återkommande förkylning/halsont/hosta har orsakat mitt sovande. Det är väl bra, men när man vaknar mår man ju som en påse skridskor. Köpte ju en kopp igår, så nu ska jag gå ner och göra i ordning lite frukost samt en kopp te och mysa framför lite Sex and the city! Just det, kom på att min hårddisk la av i våras mitt i ett avsnitt i säsong 6. Så hej och hå, jag kollar klart på det så klart! :)

Såg Nowhere Boy igår kväll! Den var så himla bra! För er som inte vet vad det är för film, så handlar den om John Lennons tidiga liv, hur han växte upp hos hans auntie Mimi, träffade sin riktiga mamma, startade The Quarrymen och livet fram till han och blivande The Beatles reste över till Hamburg. Sorglig, vacker, uttrycksfull - ett måste om man någonsin har intresserat sig för film!



Dags för frukost - kolla på trailern! Då förstår ni vad jag pratar om!

[ida]

Kommentarer
Postat av: laila

haha nu fattade jag vad du menade =)

2010-10-18 @ 18:08:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0