101020

Redan 20 oktober, tiden går väldigt fort! Jag kan säga att även om jag sovit många timmar inatt, så ville jag bara dra täcket över huvudet när klockan slog halv åtta och jag verkligen var tvungen att gå upp. Detta var efter en timmas  snooze! Förstår inte varför riktigt, eftersom jag verkligen gillar detta ämne vi har idag, men fan alltså! Såna här dagar har man ibland, då man bara vill ligga och sova och inte behöva gå upp till en massa måsten! Dock insåg jag att jag ändå måste åka in till skolan på eftermiddagen, så kunde lika gärna gå upp och gå på föreläsning också!

Idag när jag kommer hem från skolan, ska jag tvätta handdukar, lite kläder och dammsuga i trappen samt uppe hos mig, om det går! Sen ska jag inte göra någonting annat. Jag ska läsa på inför morgondagens föreläsning, prata med världens bästa syster på Skype och förhoppningsvis ska jag få prata lite med min pojkvän! Jag kan ju säga att det inte är någon picknick att ha honom på andra sidan jorden varje dag, men det underlättar att veta att söndagar får vi prata på Skype! :) Awesomeness i allra högsta Barney Stinson-stil!

Nej, nu måste jag rappa på här, annars kommer jag bli stressad = svettig i tunnelbanan!

Ha en bra dag, vi hörs senare!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0