101022

Bah, snoret rinner men halsen är bättre! Jävla näsjävel!!! Ja, jag får uttrycka mig lite irriterat just nu, för det här har fan pågått i 4 veckor, snart fem! Men nästa vecka är det lov, så ska njuta tillsammans med Rachel och Katie på dagens föreläsning - hur mycket man nu kan njuta av boken vi just nu diskuterar? Det är för mig en gåta!

Här kommer en liten videoblogg på mig, in all my morning glory! :)
Hörs ikväll!




Efter min uppstyrning går jag nu till skolan med röd kofta från American Apparel, svart linne och svarta tights med skinndetaljer på! Mitt långa hår har jag samlat ihop i en fläta på sidan, tufsat till lite! Ha en trevlig dag!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig!!! :) Drick te o honung! kram

2010-10-23 @ 08:26:43
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0