101023

Oj oj, jag har nog aldrig snytit mig så mycket som jag gjort de senaste timmarna! Eller jo, det har jag, 100 gånger om. Det är inte riktigt poängen här. Jag är bara jävligt trött på att det aldrig försvinner! Skulle behöva skölja näsan med vodka tror jag! Galet, hur mycket snor kan en människa producera egentligen? Någon gång borde det ju ta slut tycker man!

Ska snart iväg och möta upp Katie för lite macaroons och lite shopping. Kanske faktiskt får med mig någon påse hem den här gången. Har redan bestämt outfit för ikväll, men jag är inte säker på allting dock! Ska försöka hamna på bild ikväll, så ni kan få se. Helkroppsbild är inte jättelätt att ta här i lägenheten!
Ikväll ska det bli fest, vilket ska bli väldigt roligt! Alla är laddade, så därför ska det bli extra roligt! Många kort ska tas, jag lovar!

Nu ska jag se klart sista avsnittet av The Tudors s2, en av världens bästa serier! Sjukt rå, sjukt snygg Jonathan Rhys-Ifans! :)

Vi hörs imorgon, eller senare ikväll! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0