101027

Imorgon åker Els hem! Men hennes flyg är inställt så hon åker lite senare än vad tanken var! Så jag följer med henne ut till flygplatsen, säger hej då! Det har varit väldigt roligt och idag blev vi verbalt attackerade av de otäcka killarna som står och luras runt Sacre-Coeur. Men vi sa ifrån på franska och sen fick vi höra både det ena och det andra på franska tillbaka... hmm... Men det gick väl bra ändå!
Vi har haft en riktigt bra sista dag här i Paris. Inte min sista dag, men hennes! Riktigt turistiga.

Jag har fullt av snor i mitt huvud! Jag är så trött på det nu! Men förhoppningsvis går det över snart! Tar ju hand om mig själv väldigt bra!

Nu ska vi snart äta och dricka lite mer rosé. Mmm! :)

Bilder från dagen kommer upp snart, och för er som har Facebook kan kolla i mitt album där!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0