101028

Nu är jag ensam igen! Lämnade av Els på CDG och sen åkte tillbaka för att tvätta lakan. Gäller att passa på när man inte sover hemma. Så kan de hänga och torka till imorgon då jag återvänder hem. Ska skriva lite snabbt här, då jag måste hinna duscha innan jag ska iväg till Kelsie och påbörja vår Ida + Kelsie = lover day! Vet inte alls om vi ska gå ut, jag är lite bakis från gårdagskvällen då Els och jag drack ungefär två liter rosevin och mosade leftover tacos samt kollade på gamla bilder från Annecy och hade allmänt trevligt!

Det har varit väldigt roligt nu när hon har hälsat på. Vi har haft tre härliga dagar som har gått väääääldigt fort. Det är galet hur snabbt tiden rusar förbi.

Snart slut på den här veckan. På söndag ska vi på Halloween-fest, vet inte riktigt vad vi ska klä ut oss till. Men roligt kommer det bli i alla fall!

Nej, jag måste ju skynda mig! Vi hörs imorgon! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0