101029

Hallå på er!

Jag är så trött på det här nu! Det är snor snor, det är papper papper, det är svid svid under näsan! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MITT JÄVLA IMMUNFÖRSVAR???
Jag vill ha koksaltlösning mamma, du måste rädda mig!!!

Gårdagen började med att jag följde med Els till CDG (Charles De Gaulle för er icke-parisare höhö), sen åkte jag tillbaka. Eftersom pendeln inte gick fick jag ta vanliga tåget, som stannar på varenda jävla station. Trodde aldrig jag skulle komma till metron. Kom hem, satte på en tvättmaskin och fick prata i tio min med min underbara pojkvän!
Sen tog jag en dusch, packade min väska och åkte iväg till underbaraste Kelsie för lite Kelsie + Ida-tid. Vi åkte till Les Halles, kollade runt i affärer efter kläder för Halloween-festen på söndag. Jag ska vara Beetlejuice, fast liiiite snyggare (såklart) och hon ska vara Megan Fox-zombie ifrån Jennifers Body. Jag spenderade därför kvällen med att sy in ett par jeans åt henne, medan hon lagade underbar echiladas i ugn till oss två. Ugnslagad mat är en lyx för mig nu för tiden, därför valde vi detta! Till det drack vi rött vin, amazing! Sen pratade vi om en massa saker innan vi satte oss tillrätta i soffan och kollade på Law Abiding Citizen. Superbra film, se den!
Jag sov över och idag köpte vi snöspray så mitt hår kan bli vitt på söndag, sen åkte jag hem. Nu har jag bytt om till myspyjamasen och sitter i soffan och kollar teve-serier som jag inte hunnit sett under veckan, samt kör några maskiner. Bäst att passa på när man kan sprida sakerna i lägenheten hur man vill.

Imorgon är det lördag, kommer nog stanna hemma då och plugga lite. Har inga föreläsningar varken måndag eller tisdag, så det är ju helt okej!
Jag behöver städa av lite här hemma också. så ska ta ut den lilla dammsugaren och städa av i vår lilla lägenhet.

Nu ska jag äta pasta, vilket efter helgen ska komma att bli en lyx. Måste nog äta mer stek, mer sallad, mindre pasta! Min mage blir lite uppsvälld av det hela!

Okej, dags för mat och lite Gossip Girl!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0