101030

Oj oj, vad jag har varit inaktiv på den här bloggen idag. Det är för att jag i princip har gjort ingenting! Varför blir det alltid så för mig? Jag planerar och planerar, men när jag väl ska ta mig i kragen och göra någonting, då blir det inte så! Aaah, hatar verkligen mig själv när jag är så!

Vaknade runt 11-snåret, vilket fick mig att bli lite småirriterad. Varför kunde jag inte vakna tidigare som jag gör hemma i Svedala? Nej nej, här minsann sover jag som en stock! Låg och drog mig i en kvarre, för att sedan starta datorn och se om min älskling var online. Han var online, men inte ville han prata med mig inte! :( Visste ju att han skulle iväg, vad jag hade läst på hans blogg, och eftersom det är lördag (snart söndag) så skulle han ju ut.
Jag tänkte inte mer på det, mer än att jag surade lite inombords och kom på mig själv med att jag faktiskt ska haffa honom imorgon!

Tanken var att jag skulle städa en massa här i lägenheten. Duscha, handla direkt efter frukosten och plugga lite. Jag gick och duschade 16:37, jag har dock tvättat en stor maskin, jag har inte städat och jag gick och handlade 18:30. VAD FAAAAN!
Jag har verkligen noll självdisciplin vissa dagar! Imorgon ska jag därför ha klockan på ringning och verkligen gå upp och städa av i lägenheten! Jag ska packa mina saker inför kvällen, även om vi inte ska vara hos Kelsie förrän kl 5. Men ändå! Sen SKA jag fortsätta plugga vidare inför nästa vecka! Jag har egentligen inte speciellt mycket att göra, men det är skönt att kunna få saker och ting undanröjda i tid. Vill gärna vara klar med så många av mina kurser som möjligt innan jul!

Imorgon kväll är det alltså Halloweenfest hos Sian (uttalas Sean, Shaun..typ) och Madelon! Det ska bli roligt och vi ska vara utklädda till tänderna! Jag ska vara Beetlejuice, som jag tidigare sagt! Ni får helt enkelt googla namnet, jag vågar inte leta på en bild på honom nu hahaha! Dock kommer jag ju vara den kvinnliga formen, lite snyggare men ändå vitt hysteriskt hår och sotsvart runt ögonen! Kommer bli roligt, jag kanske till och med blir rädd för mig själv! :)
Jag lovar, många kort ska knäppas under denna tillställning! :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen! Eftersom klockan ringer 10 imorgon, så är det nog dags att sova nu! Jag är ju så där gammal ni vet, så jag behöver många timmars sömn för att fungera ordentligt!
Har kollat klart på The Tudors nu, helt betagen av Jonathan Rhys-Meyers, han är döläcker i säsong 3! Jiiizez ni! :)

SNNNNNNNAAAAAAAAAAAART kommer världens bästa familj hit! JAAAAAAAA! Kan inte längta mer!!!



Världens bästa päron och så de två ufona de fick till döttrar hahaha! :)
Synd att inte den här killen kan flyga, annars hade familjen varit komplett!




Längtar så klart efter den här killen också, men får åka till sol, bad och värme tillsammans med honom nästa år! Inte fy skam!



Haha hittade en bild från när jag var liten... vilket bevisar på att jag kanske är lite av ett ufo, som bilden ovan visar:


Ha en fortsatt trevlig Halloween-helg! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0