101031

Happy Halloweeeeeeeeeen!

Idag ställer man tillbaka klockan 1 timma, det hade jag glömt bort imorse vilket innebar att jag var ruggigt trött när jag vaknade. Kunde inte förstå varför heller, men efter att min gamla Sony Ericsson gav mig en liten påminnelse så insåg jag faktum. iPhonen ställer ju om sig själv, vilket jag finner utmärkt, då jag aldrig kommer ihåg såna här saker!
Jag hann i alla fall med att diska, dammsuga och torka av trappen innan hon kom hem. När jag var på väg upp med frukosten kom hon hem. Så nu är jag inte ensam längre, vilket jag kanske inte finner awesome men ändå skönt. Vet inte om det beror på den här helgen just, spooky, eller om det är jag som har vild fantasi, men har drömt sååå konstiga drömmar. Tror mest det är min korkade hjärna som ställer till problem för mig!

Nå väl! Idag ska jag inte göra så mycket! Ska plugga lite, bara slappa. Halv 5 ska vi ta metron till Kelsie och Melissa, för att göra oss i ordning. Ska innan dess försöka locka mitt hår så mycket det går. Så slipper jag släpa på mer saker än nödvändigt! Det är just mitt hår som kommer bli helt cp-svårt att reda ut sen! Det kommer bli en mardröm när vi kommer hem, för jag måste nog tvätta det direkt! Kan ju omöjligt lägga mig med ett snövitt tuperat hår?! Nej tänkte väl det!

Men kul kommer det bli hoppas jag! Ska försöka ta massvis med foton, så ni får se både mig och alla de andra! Köpte 1 flaska rose igår, så det får duga. Blir nog alldeles lagom då jag imorgon inte vill vara helt död!

Hoppas veckan går jättefort! Jag längtar till fredag!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0