migrän?

Jag kan inte säga om det var en släng av migrän eller om det var effekten av att jag inte sov så jättebra inatt. Jag pratade med mamma och pappa till halv elva ungefär. Somnade ungefär en timma senare. Sov i två timmar, vaknade upp i panik (?), somnade om, vaknade typ en timma senare och så där höll det på. Jag åt frukost som vanligt, men sen vet ni.. Då var det kört! Så tyvärr fick jag avstå min första föreläsning i The USA from 1960 om deras internationella befarande politiskt under Kalla kriget, Vietnamkriget och allt det där. Tusan, hade ju sett fram emot det. Vet inte varför det blev så, kanske var undermedvetet nervös för min första lektion.. Ingen aning, trist är det och jag får försöka igen nästa vecka.

Nå väl. Jag har legat och vilat en massa idag, nu mår jag rätt mycket bättre! Jag tog en dusch för inte så längesen och då blev jag lite piggare och nu har huvudvärken släppt nästan helt. Så ska sova tidigt ikväll, delvis för att jag har föreläsning halv tio imorgon bitti och vet inte riktigt vart jag ska vara, och sen ska jag iväg till Virgin Megastore och köpa diverse saker.

Så nya tag imorgon, inget mer med det! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0