U just gotta love Sweden!

Oj oj, vi har precis kommit hem från IKEA! Gud i himmelen, jag är sååå nöjd med denna lördag! Tänk vad lite gult och blått kan göra för själen - samt en korv, "un hot-dog" för 50 cent. Loves it! Jag har så klart inhandlat lite saker så som tofflor, en mugg, skärbrädor, en blå fleecefilt och lite Marabou-choklad. Alltså visst, det finns choklad här, men hallå! Man säger inte nej till en 250 g Marabou Mjölkchoklad! Sen köpte jag även Rågkakor, saknat hårt bröd.
Jag lovar, kommer återvända till IKEA - men det är nog mest för de svenska matvarorna, och för att få känslan i kroppen som är sååå underbar!

Bilder säger ju mer än ord så här får ni lite bilder från dagen och hur nöjd jag är nu:


Laddar upp med en bra frukost a la Ida a la France haha! (Märk väl den röda paprikan mamma)


Vädret växlade från sol till mulet!


Crazy happy var vad jag var! :)


De har ersatt den långa gröna ormen med en oförklarlig krokodil istället!


Man kunde välja själv - le café, le hot-dog, la glace 0,50 €


Jag valde korven! Se så lycklig jag är! :)


Att man kan bli så lycklig av svensk choklad! King size, märk väl, King size!

Nu ska jag ta och tvätta av mig sminket, lägga mig tillrätta i sängen och äta lite choklad samt kolla på en film.
Kollade klart på Gilmore Girls imorse, så nu får jag fortsätta på The Tudors. Men ikväll blir det Nowhere boy - filmen om John Lennons liv och hur han kom att starta The Beatles. Awesomeness på hög nivå!

Vad ska jag avsluta med? Jag älskar IKEA! Hur kan någon säga någonting annat?! :)

[ida]

Kommentarer
Postat av: Martha

haha härligt med lite IKEA! jag och sara var där igår med! snacka om sammanträffande :) kan tänka mig att känslan var härligt :) kram

2010-10-17 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0