100901

Redan 1 september. Tiden går fort när man har roligt, men även när man har lite tråkigt som jag faktistk har.
För ett år sedan hade jag köpt ny dator. Tänk att min lilla dator redan är 1 år! Den har varit kanon faktiskt, så jag är riktigt nöjd!

Jag minns att jag skrev omtenta i september förra året. Och klarade den. Vi åkte på FLiNS-resa, jobbade på Kalasmottagningen och var allmänt FLiNS-iga, vi var utklädda på Dra't i Spa't, cirkustema. Jag satt mer än en gång på Fredriks axlar, vi hade vinbrännboll och visade ettorna att vi minsann är rätt bra på att dricka fulvin, vi var på många kravaller, jag hade ett uppblåsbart får i min lägenhet med ett hår i rumpan avsett för annat än moroten som var instucken där, jag hade packproblem inför FLiNS-resan, vi åkte till Linneas stuga ute i St Annas skärgård.

Vi gjorde mycket i september, och inom allt det här klämde vi in en hel del plugg också. Vilken månad!

I år kommer den ju inte riktigt se ut så här för alla oss. Verkligen helt annorlunda kommer den se ut. Jag är lite avis på er som får gå på Draget. Två år i rad och än så länge håller den top 1-klass måste jag säga! :)
Jag ska boka flygbiljett idag, pirr pirr i magen! Då blir det ju mer definitivt. Ska bara kolla så att pengarna till Madamen har dragits, så jag kan andas ut lite.

Senare ska jag åka in till Emma och mecka med hennes dator. I helgen blir det till att sova hos henne, inte blivit av på hela sommaren, så ska försöka få till det nu med allt som hör våra övernattningar till haha! :)

Har varit med mormor in och handlat. Som sällskapsdam gör man sig alltid bra! Snäll som jag är tog jag och Sixten bilen och hämtade upp tiny grandma och åkte in till stan och hjälpte henne att handla! Det är trevligt, jag uppskattar att vara med mormor, man vet inte hur många fler tillfällen man får, så det gäller att ta vara på alla stunder som ges!

Nej hörrni, nu ska jag slappa ner mig i soffan och kolla lite The Tudors s 1.

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0