100903



Blää! Jag skrev ingenting igår, för jag hade ingenting att skriva om. Solen sken, jag kollade på TV, hade två externa hårddiskan inkopplade och var ut med Sixten i kylan.
Well, inte så intressant va?

Jag har ju ingenting att göra om dagarna, och jag gör ingenting för att ha något att göra om dagarna heller, så nu ska jag inte heller klaga.. DET ÄR TVÅ VECKOR KVAR!!! Nu får ni lova mig, allihopa, att dessa två veckor kommer gå i raket!

Bokade fan inte min flygbiljett igår heller. Ska göra det idag, så jag kan lägga på en kopia på posten och låta den åka iväg till CSN.
Apropå posten, så måste jag nog försöka poströsta i år. Eftersom jag är hemma på valdagen, eller ja, nu över huvudtaget, så ska jag ju rösta i Sverige. Meeen, jag är ju skriven i Linköping och eftersom jag inte tänker åka ner dit och rösta, så återstår det för mig att poströsta. Verkar det som. För jag tror inte att jag har rätt att förtidsrösta i min kommun ens.. så då får jag lov att poströsta. Uuuh, krångel krångel.. Men det är väl bara att göra det!

Ni glömmer väl inte att rösta? Befinner ni er inte i Sverige så gå till närmaste Ambassad eller beställ hem poströstningsmaterial via nätet. Det går bra det också!

Idag är det 11 grader varmt ute, det blåser men solen skiner. Höst månne?
Jag har glömt köpa garn, så det blir till att göra det idag också!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0