100905

Jag har två veckor kvar i Sverige. Jag bara hoppas på att dessa två veckor går supersnabbt så jag kommer iväg. Är lite nervös så klart, men det hör väl till. Man vet ju inte alls vad som väntar. Det är situationer där jag inte riktigt har full kontroll som gör mig nervös. Annars är jag väl för det mesta lugn som en filbunke när det kommer till det mesta. Men som sagt, situationer där jag inte har total kontroll över vad som sker, gör mig lite småstressad!

Har sovit inne hos Emma inatt. Mycket trevligt. Igår gick vi en riktig långpromenad i våra nyinköpta löparpjucks, så nu har jag träningsvärk i höfterna. Skönt var det och jag ska försöka gå i alla fall varannan dag nu så länge vädret tillåter. Folk kommer väl tycka att jag är helt dum i huvudet i Paris - motionera? Cette personne est complete folle! :)
Vi åt sedan kebab (what else) och kollade på Här är ditt liv och The Seventies innan vi slängde på Juno. Hur bra är inte den filmen? Får fjärilar i magen av den, men det finns andra anledningar än att filmen är bra! :)

Idag var vi till mormor och morfar på lunch. Morfar var riktigt pigg idag, vilket var trevligt. Måste ta vara på tiden nu, man vet inte vad som kan hända senare i höst.

Nu kollar jag på Sagan om konungens återkomst, the extended version. De filmerna är ju så sjukt bra! Jag är ju, som somliga vet, lite av ett hysteriskt fan. Har typ alla böcker, böcker om Tolkiens alla språk, manuskripten. Oj oj, man var ju värsta fanet. Min garderobsdörr är klädd i artiklar och bilder om Sagan om ringen.. Har låtit det vara, eftersom det påminner mig om en bekymmersfri tid.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0