100906

Man får ju ingenting vettigt gjort om dagarna. Idag har jag typ duschat och varit ner till mormor med någon slags rensgrej. Sen har jag suttit här. Hade planerat att gå ut och gå imorse när jag vaknade.. men 08:20 när jag slog upp mina bruna, så hade jag så ont i magen som jag inte haft på läääänge! Sucks!
Så jag låg kvar en stund innan jag masade mig upp och tryckte ner lite frukost. Magen mådde väl inte bättre för det, men jag var ju tvungen att äta. Kan inte alls säga att jag är nöjd med dagen so far!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag. Får nog försöka sträcka ut mig i soffan... Kanske läsa en bok. Vi får se vad dagen har att utvisa! Hoppas jag får prata med min älskling i alla fall!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0