100907 - bored!

Jag är lite smått uttråkad! Jag har inget gjort någonting annat idag än att åka bil, äta, pratat med mormor/farmor och åkt lite mer bil.
T-R-Å-K-I-G-T!!!

Det finns liksom inte så mycket jag kan göra för att göra min vardag lite roligare heller. Hur mycket jag än motionerar, går ut med Sixten, läser böcker, läser på om vilken vaccinering jag behöver inför vårens resa eller vad det än är. Det tar ju ingen tid heller. Jag är ju rätt rapp när det kommer till att klara av saker, men jag kanske måste ta lite i taget. Då kanske det inte blir så långsamt att vara hemma heller.

'
Fick H&M:s magasin idag, samt fyra gratisfilmer på Lovefilm.se, så lite nöjd får jag vara!

Åh, förresten, jag kommer nog bli ännu mer personlig. Angående mig själv och mina mått menar jag.
Syster och jag har gått in i en kämparpakt nu, så vi ska minska lite i omkrets. Istället för att stilla sig blind på vågen, eftersom muskler väger mer än fett, så ska vi istället använda oss av måttbandet. Så ni kommer få mina mått lite då och då. Känner att om jag delger det här, så kan man ju få lite feedback från er som läser!
Att jag inte kommer träna på gym eller någon annan form av styrketräning förstår ni säkert. Jag kommer ägna mig åt powerwalk, löpning och ja, någon form av styrketräning med hjälp av de redskap som antingen finns i lägenheten eller ute. Man tager vad man haver som faktiskt inte Kajsa Varg sa, det är ju felciterat!

Imorgon ska jag försöka ha en lite roligare dag. Jag kanske ska ta och åka ner och rösta! Borde ju plugga lite franska, eftersom jag har glömt en del, men det tar jag som det kommer!

Nu ska jag skala några ägg och göra i ordning lite kvällsmat till familjen, för sen ska vi in till stan för träning träning träning, me and the family A!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0