100907

God morgon bloggen och alla ni där ute!

Idag mår jag bättre, ingen magont i alla fall. Skönt det, eftersom jag ska ner till mormor och morfar för lite lunch. Mormors stuvade makaroner och köttbullar, mums!
Man blir ju bra bortskämd alltså, men det är inget mer med det! :)

Åh såg precis reklam för H&M:s jeanskampanj de har nu. Kunde de hitta en smalare modell? Jag tror inte det. Hon har ett par slim fit stuprör på sig, garanterat st 32, och de hänger ändå runt låren och på baken! WTF!!! Det är okej att vara smal av naturen, men hallå! I require some shapes! Nej, där blev jag lite besviken på H&M som i katalogerna alltid har "normalt" smala modeller om man kan säga så! Man kan vara smal, men man kan även vara för smal och det är inte hälsosamt!

Gud vad jag saknar min pojkvän! Jag skulle skriva ofattbart, men det är inte ofattbart alls! För han är ju bäst, så det är väl inte så konstigt att jag saknar honom!

Countdown är i full gång!

Nu ska jag rycka upp mig och borsta tänderna!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0