100910

God kväll!

Imorgon åker jag till Karlstad. Jag har nya pjucks, väldigt väldigt nöjd. På söndag kväll kommer ni få se en bild, jag lovar! :)
Idag var jag inne i stan och shoppade lite. Skulle sätta in lite pengar på kontot, så passade på att kolla efter boots. Blev ett par från DinSko, väldigt snygga. Jag som har vanligaste storleken i världen, 38, fick ta 39 faktiskt. Var lite rädd att de skulle se ut som Pippi Långstrumps skor, men det gjorde de faktiskt inte.
Sen blev det en tröja och ett armband från JC. En väldigt underskattad affär märkte jag när jag klev in där, första gången på lääänge!

Sen blev det en tur till systemet, och lite inhandling av diverse överraskningar till Fredrik. Ska skicka ner lite till honom, som han nog kommer gilla. Hoppas han får det innan han åker till Bali, annars har han en trevlig överraskning när han kommer hem den 26.

Nu ska vi snart äta. Fick ett mail från Sorbonne, fattade typ hälften som vanligt, men men. Måste kolla upp det där med kurserna nu, verkar vara viktigt att man gör det. Får se vad det blir för kurser, något med politisk teori i alla fall, så jag klarar livhanken när the P.A. ska granska mig efter jul... jikes!



Jacka H&M förra säsongen
Skjorta Åhléns förra sommaren
Leggings Gina Tricot
Sjal kent.nu
Skor Converse
Solisar RayBan Wayfarers


[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0