100912

Death row alltså! Jag är helt förstörd i fötterna. Efter att ha dansat i höga klackar hela gårdagskvällen så kämpade Malin och jag oss hemåt, barfota (!), genom ett regnigt Karlstad. Vi tog taxi, åkte via Donken, kom hem, åt cheeseburgare, gick och la oss. Vilken underbar underbar kväll det var! Hela gårdagskvällen var fantastiskt rolig, så jag är glad att jag kunde åka dit!

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket mer. Ska bara prata med min älskling nu, som har varit på utflykt till Kuala Lumpur hela helgen. Saknat honom! Ni får hålla till godo med lite bilder på mig och Malin, and our dancing shoes! :)

[ida]





Tack för en underbar helg bästa vännen! Jag hade superskoj! :)
Kan nog inte ens förklara hur jag kommer sakna dig, din tok! Men allt går, så som man brukar säga!

Ni får några bilder på dagens Ida också.. plus mina nya boots, som jag lovade. Dock är det inte en jättebra bild, men what ever. Ni ser dem ju! :)



Bootsen är från DinSko, och ni som följer Kenzas blogg, vet att hon har likadana. Det var inte därför jag köpte dem, helt och hållet! De är bara jäääävligt coola och jag har suktat efter dem sedan maj!
Stickade tröjan är från JC och sen har jag så klart mina favvisar - sjalen och rayban wayfarers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0