100913-14

Det är lite skifte i tiden här.. Det var nyss den 13, men har gått över till den 14. Grattis på namnsdagen alla som har ett lika fränt namn som jag, samt en egen sommarvisa - Ida! Grattis grattis - tack tack!

Har precis kollat på säsongsavslutningen på True blood! OH MY GOD! Det är väl allt jag kan säga om det, längtar till nästa säsong, som jag känner inte får starta förrän Fredrik har satt fötterna på svensk mark igen!
Kollade sen på första avsnittet av The Vampire Diaries säsong 2. OH MY GOD! där också! Vad händer i dessa vampyrserier och varför är vi alla så fascinerade? Helt fantastiskt underbart är det ju i alla fall!



Imorgon börjar nya säsongerna av både Gossip girl och One Tree Hill, två serier som slutade helt amazing. Att bli skjuten eller vara den som skjuter verkade vara "the thing" förra säsongsavslutningarna så vi får se vad som händer med allt i nya nu..



Imorgon är det hög tid för mig att gå ner och förtidsrösta. Jag vet ju redan vad jag ska rösta på, Folkpartiet. Det är inget jag hymlar med. Men det har liksom inte blivit av än. Dåliga jag. Tänkte ju att jag skulle få lite sällskap i form av päronen, men det har inte skett än. Så ska försöka tvinga med dem ner imorgon, efter kladdkakeätande och chokladsbollsätande.

Annars har jag och Emma varit ute med stavarna ikväll igen. 8-9 km blev det den här gången, riktigt härligt var det. Får se om jag hinner ut något mer med dem innan jag åker, det vore skönt. Annars får jag köra på utan stavar när jag väl är nere! En vecka kvar!!!

Nu ska jag sova!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0