100915

Woop woop! Idag är det Linneas födelsedag!!! GRAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIS Linnea NoFire! :)




Åh, det börjar verkligen bli höst här hemma. Löven faller av, det är 11 grader ute, och det blåser storm! Usch usch. Vi får i och för sig se vad som väntar mig när jag kommer ner till Paris. Jag älskar ju hösten, man får ha mysiga koftor, stora halsdukar och grova strumpor på sig. Jag kommer älska hösten i Paris, det vet jag ju redan nu! :)
Jag ska börja packa imorgon, vilket innebär att jag ska börja skriva packlistan ikväll. Det kommer bli kalassvårt, eftersom jag inte alls vet vad jag ska ha med mig. Får inte ta med mig för mycket, men heller inte för lite. Då kommer jag få panik om det inte kommer någon vänlig själ från La Familia ner snart och ger mig kläderna jag kräver. Dock så kommer jag ju inte ha brist på shopping, eller vad tror ni? Nej precis! Jag ska leva i shoppingens mekka! (det är alltså mot Paris jag vänder mig under mina bönestunder)...
Så någon brist på kläder kommer det ju inte vara! Eller på någonting annat heller! Brist på mina fina vänner kommer det vara, E N O R M brist på Herr Regnér kommer det vara, men alltså! Vi ses ju snart allihopa igen! Myskvällar i februari tjejer! Det är inbokat! :)

Oj oj, har inte riktigt reflekterat över att jag faktiskt åker iväg nu. Jag åker på måndag, jag åker helt själv ner till Paris och min knackiga franska, eftersom jag inte alls har pluggat någon franska under sommaren som jag tänkte, kommer göra sig påmind.
Ensam. I Paris. Hmm.
Jag tror jag klarar mig! :)
Jag har en vän när jag kommer ner, och sen kommer min andra fina vän ner på fredag nästa vecka.
Nervös. Ja. Spänd. Ja. Men orolig. Nej.

Nu ska jag kolla på Coco - La vie avant Chanel. Imorgon blir det Kopenga city för diverse nödvändigheter inför resan, och sen hem och chillaxa.



[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0