100916 - glömde en sak!

Jag röstade igår, på Folkpartiet. Självklart stödjer jag inte dem fullt ut, för det finns saker som jag inte kan hålla med om, så som burka-förbud m.m., men jag anser att de har en bra skolpolitik osv. Det hade ju blivit en röst på högerblocket oavsett, Moderaterna eller FP var ju mina val.

Fast jag är mest så att jag hoppas att folk går och röstar över huvudtaget. Jag gillar inte riktigt att propagera för något block. Folk får rösta på vad de vill, förutom SD, så är jag nöjd! Alla är vi olika och anser olika om saker och ting. Tur är väl det, hur skulle världen annars se ut? Väldigt tråkigt och grå, ungefär som himlen just nu!

[ida]

Kommentarer
Postat av: elin

Jag måste kontra, om alla tyckt som dom röda vore världen betydligt mer mänsklig och härlig :)

2010-09-16 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0