100916

Nu är han borta, nu sitter han snart på planet till Bali och jag kommer inte kunna prata med honom förrän 26 september! Det är låååång tid att sitta och vänta på några mail. Men jag är mest avis på honom faktiskt. Jag vill också åka till Bali. Lina, när drar vi?! :)

Idag har jag varit i stan med Stina. Det var mycket trevligt! Tog passfoton, gud hjälpe mig, som nu kommer förfölja mig hela tiden på Sorbonne.. Men men. Sen handlade jag lite nödvändigheter på apoteket! B.I.G. misstake! Det är ju sviiiiindyrt på apoteket och jag var verkligen tvungen att ha alla de här sakerna. Jag vågar inte skriva hur mycket det gick på... men vi kan säga att det var över lappen med Karl XI på. Kan ni inte romerska siffror, well.. it sucks for you! :)



Nu ska jag kolla på några avsnitt av Gilmore girls s1. Tänkte kolla på Coco - la vie avant Chanel, men är så trött, så jag känner att det är ovärt. Vi får se vad det blir på eftermiddagen!

Förstår ni, min älskade vänner, hur mycket jag kommer sakna er??? FÖRSTÅR NI DET???

[ida]

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu?

2010-09-16 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0