100917

Idag är det vår dag! Kändes som att det var en vecka sedan det var vår dag senast, men det går så otroligt fort! Ompalompas trampas på bra inuti klotet för att få det att snurra fortare! Way to go!

Tänkte förresten delge er mina vänner, mina fina vänner som jag kommer sakna!



Stina, Helén och Malin - mina Kolsvabönor! Jag kommer sakna dom så otroligt mycket! Även om vi är något utspridda i landet lagom i vanliga fall så vet man att man bara kan hoppa på tåget om det är någonting!



Lina, Elin, Linnea, Emeli, Martha, Sara och Jennie - mina älskade Linköpingstöser! Den här hösten blir inte densamma utan er! Jag kommer sakna er, ni är ju bäst! Vi har så himla roligt ihop! :)

Oj oj, vilket sentimentalt inlägg. Jaja, ni får ursäkta mig, men jag kommer sakna mina bönor, sååå mycket!
Tänk att några så olika kan bli så bra vänner!?! Nej, dags att sluta skriva innan jag blir helt nedbruten här!

Kan i alla fall rekommendera Coco - livet före Chanel! Sååå bra! 28 september börjar Fashion Week i Paris, vår/sommarmodet 2011 står på display. Sweet! Vi ska försöka ta oss in på några visningar.. märk väl: försöka!

Gör man inte det så kan det ju inte gå. Vissa har speciellt inbjudna, andra verkar vara öppna, typ som Christian Dior = aaaaaaaah! :)
Livin' the dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0