100918

Sista lördagen hemma i Kolsva på länge. Kommer väl inte sitta i sängen så här på lördagsmorgonen förrän i december tidigast. Jul.
Vad jag ska göra idag är lite oklart. Ska in till stan med mamma, ska handla lite småsaker som är nödvändiga att ha med och som jag inte vill ut och jaga det första jag gör när jag kommer till Paris.
Sen hittade jag en 50 kr-check från H&M, så måste ju in och kolla om det finns något kul att köpa där också.

Annars blir det inte så mycket. Igår var familjen ute och åt. Väldigt god oxfiléplanka, men eftersom jag hade det gedigna uppdraget att köra, så nöjde jag mig med vatten, medan de andra drack vin och öl. Kanske är det så att jag kommer hinka några flaskor i Paris, vad tror ni?
Jag borde börja packa, har bara lagt fram vissa saker. Ska nog göra det senare på eftermiddagen, så att jag ser så jag får med mig allt jag vill ha med mig.


Jag tvinnade mitt hår bakåt, och rullade ihop det till en knut i nacken igår kväll. Fäste allt med två hårnålar och idag ser håret ut som att jag har lockat med locktång.

Sen ska jag fixa lite på banken. Har numera 3 sparkonton, ett vanligt, ett för Singapore och ett för hyran i Paris. Ja, det är nämligen så att om jag inte har sådan minutiös kontroll på mina pengar, så kommer de spenderas på annat.

28 september börjar Fashion Week i Paris, så vi ska försöka ta oss in på några visningar. JAAAA! Christian Diors visning var öppen, men förmodligen helt packad. Vi ska se vilka vi kan gå på, vore roligt att gå på någon "mindre" så som Zac Posen och Marc by Marc Jacobs.(Där jag förövrigt ska låta kortet svida lite) Ni förstår ju vad som händer om jag inte uppdaterar under den veckan... antingen har jag dött eftersom jag fått slaganfall av att se Anna Wintour IRL eller så är jag mitt uppe i paparazzi-djungeln. (Jag blir fotad, såklart höhö)

Vi ska i alla fall kämpa som djur, och jag har sån tur att tjejerna är lika tokiga i det här som jag är. :) Nu har de ju inte träffat mig, eller varandra, så de kanske får en smärre chock. Vad vet jag!

Nu ska jag käka frulle med päronen!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0