100920

Jaha, då sitter man här, i sängen på det krydd-doftande sovloftet. Lakanen är fräsha, men eftersom jag släpade med mig allting sånt så ska jag byta till mina egna. Det blir bra det!

Det var många turer innan jag kom hit, men nu är jag här, jag har lärt mig tricket med dörren och även lärt mig att det är rätt mycket barer på gatan nedanför köksfönstret, vilket nog kommer få en att reagera vissa nätter. Men men, det var samma i Annecy, så jag ska inte klaga. Räknar med lite ljud, jag bor ju ändå mitt i Paris. Hon som visade mig lägenheten och gav mig nyckeln, mycket gullig tjej, sa att det här är ett jättebra område, väldigt "hippt" tydligen. Alltså, visst, en lägenhet vid Saint-Germain-de-Près hade väl inte suttit helt fel, men då får man ju hosta upp lite mer kosing. Den här är dyr som den är!

Jag har skype:at med mamma och pappa, det var en befrielse. Fått ett väldigt gulligt mail från min finaste pojkvän, och det känns också bra! Får se hur frustrerad jag kommer bli när jag nu inte kommer kunna använda min iPhone. Grr! Jävla iPhone! Tur att jag har kvar min gamla, den kommer ju funka och imorgon ska jag ta tag i själva telefonfixeriet. När vi väl har varit på skolan och fixat allt!

Jag ska kolla på Biggest loser nu, känns skönt att internet fungerar i alla fall! Särskilt här uppe på mitt lilla loft, så jag kan skype:a ifred, även om Ilaria inte förstår vad jag säger. Det är ändå skönt att kunna sitta för sig själv och flina! :)

Nej, Biggest loser och sen sova! Imorgon är det tidig morgon igen!
Hoppas bara att jag kan sova nu!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Martha

Skönt att vara på plats förstår jag! Lycka till med skolan imorgon :) Kram

2010-09-20 @ 22:26:47
Postat av: Helen

Synd att vi inte såg till att ses innan du for men hoppas allt går fint för dig i frankriket o pariset :) får ses når du är hemma igen ist. Puss

2010-09-21 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0