100925 - rättelse

Hennes mamma är snäll, faktiskt väldigt trevlig, men jag känner mest att det ska bli skönt när hon lämnar oss så vi kan börja leva lite mer normalt!
Har vandrat upp och ner Champs-Elysées idag tillsammans med Ilaria och hennes mamma, så jag inte skulle bli handlingsförlamad hemma i sängen. Det var kö (!) in till Louis Vuitton-affären! Jag vet inte om de släppte någonting nytt idag, men kö? Kom igen! Alltså, eftersom jag inte har råd att köpa någonting alls där inne, så känns det ju helt värdelöst att köa. Hoppas det inte är så nästa gång jag väljer att strosa på stan!

Nu måste jag byta om, det är snart dags för utgång. Vi ska först åka till en lägenhet i Saint Germain des-Prés, vilket är typ mitt drömområde, där bor en av de brittiska tjejerna. Sen ska vi gå ut. Vi står tydligen på någon slags lista till cluben vi ska in på. Blir roligt tror jag!

Nu måste jag göra mig i ordning, det är snart dags att åka! Kommer bära mina svarta tights med skinnimitation på låren och mitt randiga linne. Sen måste jag nog ha en kofta över och min skinnjacka. Sen blir det mina boots till det, så svettig om fötterna det kommer jag verkligen bli! :)

Ska ta med mig kameran, och se om jag själv hamnar på bild! :) Lite fånigt att ta dagens outfit när man inte bor själv!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0