100927

I LOVE MARC JACOBS & MARC by MARC JACOBS!!!

Jag är helt kär i dessa kläder, accesoarer och dylikt! Jag kommer gå shopping lunatic där någon dag! Vilken dröm det är att kunna gå in en affär och ha råd med allting där inne! Fast jag ska stilla begäret lite. Genom att köpa en t-shirt för 35 euro, och senare förmodligen en till. Saamt lite julklappar och presenter till folk jag älskar och håller nära och kära!

Shopping spree madness!

Jag har pratat med Martha my dear på Skype också, det var riktigt härligt att få prata med henne. Saknar mina Linkeboa-vänner väldigt mycket! Så mer Skype till folket, hör ni det! :)

Nå väl! Lite seriös måste man kanske vara. Imorgon ska jag och Ilaria åka till skolan så jag kan skriva in mig på kurserna som jag vill läsa. Det är ett måste. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske påbörjar min shopping madness redan imorgon genom att köpa den där väskan + jackan på H&M. Ja, jag kan köpa kläder på affärer med studentvänliga priser också! Shoppingmecka, good god!

Nästa vecka ska vi betala hela rubbet på hyran för den här tiden vi är här. Slipper vi tänka på det över huvudtaget.. samt att vi reducerat genom CAF som vi också ska söka nu i dagarna. Imorgon SKA jag köpa mig en stor frappucino! Mumma!

Allt som allt, jag är galen! Men det kanske ni redan har förstått! Hoppas ni tycker om mig ändå!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0