100928

Har nyss fått prata med min älskling på Skype! Gjorde hela min dag, även om den kanske blir helt värdelös! Det vet jag inte ännu! Underbar är  vad han är!

Sitter och äter frukost nu, hittade bästa osten när jag var och handlade igår!:) Yes, som tidigare år! min älskade Port Salut - ost, min yoghurt, min müsli och min juice! Upptäckte även små flaskor Perrier, men smak av citron och citron vert, vilket är lime för er icke införstådda! (Detta gäller dock inte min pojkvän, då jag har honom att tacka för alla mina franskakunskaper.. eller hur var det?)

Efter jag är klar här ska vi åka in och möta upp Will för att sedan ta oss igenom den labyrint som är vår skola och välja lite kurser. Fun or no fun?!

Talk to you later!

[ida]

Förresten, Låt den rätte komma in, fransk verkligen, har biopremiär nu i veckan.. eller om det var den 6 oktober. Såg trailern och den är väldigt mycket läskigare än den svenska, mer rå, mer vampyr a la Nostradamus. Får se om jag går och ser den, annars väntar jag med bio till någon bra film på engelska kommer upp. T ex Harry Potter i 3D i november! Yeaj, det väntar vi med spänning på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0