100929 - kväll.

Okej, har inte skrivit in mig på kurser idag, då 1. Det var en hysteriskt lång kö in till den engelska fakulteten och 2. Den filosofiska var stängd från idag till imorgon eftermiddag!
You gotta love the french system, right?! Förresten har jag hittills 6 kurser a 21 poäng totalt. Sport för resten kanske?

Jag kan med gott hjärta säga att alla fördomar man har gentemot fransmän är inte bara fördomar, jag lovar er! Det är hysteriskt mycket sanning i dessa fördomar. Detta resulterar i en smärre rynka mellan ögonbrynen, och om 30 år är det inte bekymmer kring mina barn som gett mig den rynkan, det är min höst i Paris år 2010!

Åh nu ringde Linnea från Nottingham! Jag tänkte just att jag skulle slå en pling till henne någon dag. Trevligt samtal!

Nej, dags att borsta tänderna och ta ett till avsnitt av Gilmore Girls. Imorgon väntar nytt jagande på öppna fakulteter!
Jag lovar, ni kommer märka när allting är fixat! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0