100929

Är på väg ut genom dörren faktiskt. Sitter och väntar på att Ilaria ska bli klar inne i badrummet, så jag kan borsta tänderna. Ska till skolan och verkligen försöka lista ut kurserna. It's now or never! Dock duschar Ilaria hör jag, så jag lär väl bli sen.
När jag har fixat det ska jag åka hem, ta det lugnt och bara göra ingenting. Jag har lite ont i huvudet idag, så jag vet inte om jag orkar gå 1000 trappsteg upp i Notre Dame. Men det ser lite halvklart ut, så kanske går en sväng till Saint Sulpice. Annars åker jag nog bara hem, gör en kopp te och lägger mig i sängen tillsammans med Gilmore girls.


Vid köksbordet.

Imorgon har vi fått info om ett möte för alla erasmus-studenter.. Problemet är att vi inte vet när var hur det mötet kommer vara. Känns ju väldigt bra! Organisationsförmågan är ju på topp här nere. Shit, vad jag saknar det svenska systemet nu alltså!

Ska packa väskan, sen vänta på att få borsta tänderna!

Hörs senare!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0