100930

Jaha, torsdag igen! Dagarna går verkligen jättefort. Gårdagen var ju en nightmare, eftersom min fakultet var stängd, så kunde jag inte skriva in mig på philo politique, och eftersom det var en murderes kö vid den engelska, så kunde jag inte göra någonting där heller. Väldigt väldigt irriterande! Men jag ska möta upp Ilaria om en timma vid Place de la Sorbonne och då ni, är det jag som slår näven i bordet... eller åtminstone ställer mig i den massiva kön som verkar vara det man får lov att göra! Men man är lite feg, eftersom de är skapligt otrevliga. Det är lite konstigt eftersom de vet att man är helt lost. Dumt!

Min älskling har fått paketet nu! En massa godis och ett litet brev fick han! :)
Ikväll är det fest. Det ska bli roligt. Man är rätt slö på kvällarna annars, vilket ofta resulterar i att man är rätt osocial och hänger framför sin laptop.. Men det blir ju så.. Särskilt eftersom man vill prata med alla sina vänner och så där.
Nej, nu ska jag fortsätta prata med min älskling och sen bege mig bortåt!
[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0