Biggest loser och lite till



Nu har amerikanska Biggest loser börjat. Klockan är 19:03 och jag ska nu se följande på TV: Biggest Loser America, Biggest Loser Sverige, Ullared, Lite Sällskap.
Har faktiskt ingen som helst lust, men känner mig lite småkonstig och har ont i huvudet, så ska försöka att chilla med en kopp te eller lite glass. Har inte ont i magen längre som tur är.

Förresten, några fler som ser på Biggest Loser America på Kanal 5 den här säsongen? Jag gillar verkligen inte Tracey, hon i det hittills lila laget, men kommer väl bli blå eller svart nu. Hon har en förmåga att glida lite på ett bananskal... hon förtjänar det inte!
Dokusåpa-varning Ja! Ska bli roligt att se om svenska BL blir på samma sätt eller inte!

Nu ska jag sätta på mig pyjamas och sen mysa ner mig i soffan!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0