God kväll!




Jag är helt frälst i den här låten, och den gör mig oerhört varm inombords. Lyssna på texten, det är viktigast! Den är med i Dear John, för er som inte har sett den!

Både Biggest Loser USA och Losing it with Jillian. Vilken TV-kväll. Skulle göra allt för att få ett två-timmarspass med Jillian Michaels. Damn! Ripped!

Nå väl! Imorgon är det fredag, jag åker en sväng till Karlstad i helgen. Eftersom Emma skulle åka till hennes kompis, så blev resan gratis så jag passar på att hälsa på Malin. Ska bli så skoj, eftersom hon ska till Sydafrika i december och då kommer inte jag träffa henne när jag kommer hem vid jul. Vet ju inte hur länge jag kommer vara hemma heller, men i alla fall! Hon är inte hemma, så det kändes som det enda rätta!
Sen är det skönt med en liten paus från mossvägen också. Får myror i benen, vill bara komma iväg nu!

I helgen är Fredrik i Kuala Lumpur och har trevligt. Soft att kunna resa så mycket. Jag kommer högst bege mig till Linnea i Nottingham, det enda roliga inslaget i den resan är att jag ska träffa Linnea i en mysig engelsk stad, mycket mer exotiskt än så blir det tyvärr inte!
Men vet ju att jag får mitt exotiska äventyr nästa år! :)

Jag ska ju flytta till Paris, så jag ska inte klaga. Kommer bo i centrala Paris, ska inte klaga. Har redan lärt känna jättesöta personer, som jag kommer ha kvar för resten av livet, så jag ska inte klaga. Jag har egentligen ingenting att klaga över! Alls!

Imorgon väntar banken, systemet, köpa överraskningar till Fredrik, och sen gå en lååång promenad på eftermiddagen när jag kommer hem! Det är nog det skönaste som finns!

Ha en superbra helg, jag ska ta tusen kort i helgen. Sen ska jag välja ut finfina kort på mina älsklingsvänner i Linköping, några av de finaste flickorna i världen, och framkalla. Jag måste ju ha några att kika på när saker är tungt, när jag har lite hemlängtan eller känner mig ledsen! Ni gör ju allting så mycket lättare! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0