Undantagsinlägg...

Som många av er vet, så skriver jag inte i bloggen längre... Det finns liksom inte så mycket att skriva om! Eller JO! Det finns massor som jag skulle kunna skriva om, men inte för allmänhetens ögon. Det är i allra högsta grad privat och när jag känner att jag fått ordning på mig själv, inombords och utombords, så kanske jag tar upp bloggen igen.. eller startar en ny. Men det meddelar jag!

Här kommer ett undantag dock, eftersom Facebook vägrade att ladda upp den här bilden! Men här kommer den i alla fall, min nya tatuering!



Fortfarande inte helt läkt än, så det är ett jäkla smörjande! Men den sitter på höger sida från revbenen och upp på ytterdelen av skulderbladet! Amor vincit omnia står det för er som inte kan tyda kanske, och det betyder Kärlek övervinner allt! I mitt fall jäkligt ironiskt men det är ett fint budskap och jag har verkligen märkt att jag har sån enorm kärlek omkring mig nu, och det betyder mest för mig!

Hörs väl igen någon gång!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0